Aktuálně nabízíme tyto pozice:

Fan Support Specialist

Místo výkonu práce: Praha, O2 arena
Pracovní smlouva: Na dobu neurčitou

NÁŠ TÝM
Sami jsme fanoušci a víme, jaké to je stát v první řadě u největších hudebních hvězd, moshovat v blátě na festivalech nebo stát a zpívat mezi fanoušky na stadionu. Každý rok umožňujeme fanouškům přístup k nezapomenutelným živým zážitkům. Tím jsme na cestě k úspěchu jako světový lídr na trhu a jsme nejrychleji rostoucí ticketingovou společností v České republice.
Náš tým je pestrým mixem a všichni jsme oddaní fanoušci. Rozmanitost a spolupráce s respektem jsou pro nás velmi důležité a jsou součástí naší firemní identity. Uvítáme každého, kdo sdílí naši vášeň pro koncerty a kluby a kdo chce naši společnost posunout ještě dál.
V současné době hledáme posilu v oblasti zákaznického servisu v pražské O2 Areně. Pokud jste talent v komunikaci, zachováte chladnou hlavu, když ji ostatní už dávno ztratili, jste pro nás ten pravý/á!

PRÁCE
Jako specialista podpory fanoušků budete pracovat na poskytování nejlepších služeb pro naše fanoušky. To znamená řešit dotazy zákazníků, zpracovávat požadavky a spolupracovat s ostatními odděleními a externími partnery za účelem hledání řešení. Pracujeme na tom, abychom fanouškům poskytli co nejlepší celkový zážitek. Fanoušci jsou na prvním místě!

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE
• Budete v kanceláři spojené s pokladnou v O2 areně a budete se starat o potřeby našich zákazníků (pokladna, guestlist atd.).
• Zpracovávat kontakty na fanoušky a spolupracovat s ostatními odděleními a promotéry za účelem poskytování servisu pro naše fanoušky.
• Zpracovávat stížnosti fanoušků (tj. posouzení kontextu a oprávněnosti stížnosti, spojení se s právním oddělením, je-li to nutné, dalšími odděleními a formulace odpovědí na konkrétní stížnosti). • Zpracování (tisk a distribuce) vstupenek pro pořadatele akcí v O2 Areně.
• Vytváření a odesílání informací prostřednictvím e-mailu (pokyny k událostem, změny událostí, VIP balíčky atd.)
• Úzká spolupráce s kolegy z jiných oddělení na českém trhu

CO BYSTE MĚLI UMĚT (nebo TECHNICKÉ DOVEDNOSTI)
• Zkušenost s prací v zákaznické podpoře nebo obdobné pozici
• Znalost práce s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• Ovládat plynule češtinu (slovem i písmem).
• Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem).

VY (BEHAVIORÁLNÍ DOVEDNOSTI)
• Týmový hráč/Týmová hráčka • Umět si vytvořit dobrý time management a mít organizační schopnosti.
• Schopnost jasně a přesně komunikovat písemnou nebo verbální formou.
• Samostatný/á, vysoce motivovaný/á.
• Schopný/á pracovat v náročném prostředí.
• Jste otevřený/á koučování a zpětné vazbě.
• Schopnost pracovat z vlastní iniciativy a také jako součást týmu.
• Schopnost pracovat pod tlakem na dodržování termínů.

V případě zájmu napište prosím na obchodni@ticketmaster.cz