Informace ohledně COVID-19 (Koronavirus)

Aktualizováno: 14. března 2020

Vláda zakazuje divadelní, hudební, sportovní, kulturní, náboženské, společenské, vzdělávací akce a další, a to do odvolání tohoto mimořádného opatření. Vzhledem k tomuto rozhodnutí musely být některé aktuální akce zrušeny nebo přeloženy na jiný termín.

Jsme v neustálém kontaktu s pořadateli jednotlivých akcí a informace pro Vás aktualizujeme.

Pod odkazem Zrušené akce můžete najít aktuální stav akcí, na které se chystáte. Pokud zde vaše akce není uvedena, znamená to, že jsme doposud neobdrželi oficiální vyjádření pořadatele akce. Tyto stránky jsou průběžně aktualizovány.

Doporučujeme sledovat také internetové stránky pořadatelů, umělců a míst konání, ve kterých se měla vaše akce konat.

S účinností od 14. 3. 2020 dále vláda rozhodla o uzavření odchodů a restauraci s výjimkou prodejen potravin, lékáren, drogerií, čerpacích stanic a některých dalších. Toto opatření je platné minimálně do 1.4.2020 a dotkne se i prodejní sítě Ticketmaster. Většina našich prodejních míst bude proto uzavřena a to včetně poboček sítě Tipsport a pokladen Ticketmaster v O2 areně. Pokud potřebujete informace ohledně vyzvednutí zaplacených objednávek v pokladně Ticketmaster v v O2 areně, kontaktujte nás. Pro informace o jednotlivých partnerských prodejních místech sítě Ticketmaster prosím navštivte jejich webové stránky.

Nejčastěji kladené otázky

  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky byla zrušena.
  • Postupujte prosím podle pokynů Postup při vracení vstupného uvedeném níže.
     
  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky byla přeložena, nový termín zatím nebyl oznámen.
  • Vyčkejte prosím do doby, než pořadatel akce oznámí nový termín, popř. nové místo konání a budou upřesněny pokyny k dalšímu postupu.
     
  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky byla přeložena, již byl určen nový termín konání. Stávající vstupenky zůstávají v platnosti.
  • Pokud si chcete vstupenky ponechat, nemusíte nic dělat, Vaše vstupenky jsou platné. Pokud Vám nový termín nevyhovuje, postupujte prosím podle pokynů Postup při vracení vstupného uvedeném níže. Upozornění: Pořadatel akce může určit termín do kdy nejpozději musí být vstupenky kvůli změně termínu vráceny. Sledujte prosím informace na stránce Zrušené akce.
     
  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky byla přeložena, již byl určen nový termín konání. Stávající vstupenky nebudou na novou akci platné.
  • Postupujte prosím podle pokynů Postup při vracení vstupného uvedeném níže.
     
  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky nebyla zrušena ani přeložena, ale prodej vstupenek na tuto akci byl zastaven.
  • Pořadatelé některých akcí se rozhodli přerušit prodej vstupenek s tím, že dle budoucího vývoje rozhodnou o konání akce či jejím přeložení nebo případném zrušení. Vyčkejte prosím na rozhodnutí pořadatele. Stávající vstupenky zůstávají platné a do konečného rozhodnutí pořadatele nebudou vraceny.
     
  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky nebyla zrušena ani přeložena, prodej na tuto akci stále probíhá.
  • Akce není současnou situací ovlivněna. Pokud by se cokoli změnilo, budeme Vás informovat prostřednictvím těchto stránek.
 

Postup při vracení vstupného za zrušené akce

  1. Vstupenky zakoupené přes webové stránky Ticketmaster
    1. Pokud je akce zrušena, budeme v souladu s našimi Obchodními podmínkami vracet vstupné. Vstupenky akcí, zrušených kvůli koronaviru není nutné fyzicky vracet ani zasílat žádost o vrácení, transakce budou postupně zpracovávány Oddělením péče o zákazníka. V případě jakýchkoli nejasností Vás budeme sami kontaktovat.
    2. Pokud je akce přeložena a pořadatel rozhodne, že stávající vstupenky zůstávají v platnosti, můžete si vstupenku ponechat nebo nás požádat o vrácení vstupného, dle pokynů uvedených u jednotlivých akcí. Použijte prosím náš kontaktní formulář.
  2. Vstupenky zakoupené v prodejní síti Ticketmaster
    1. Pokud je akce zrušena, můžete v souladu s v souladu s našimi Obchodními podmínkami požádat o vrácení vstupného v prodejním místě, kde byla vstupenka zakoupena. Upozornění: z rozhodnutí vlády je většina prodejních míst Ticketmaster uzavřena. Prosíme vyčkejte na jejich otevření a před jejich návštěvou se informujte o otevírací době. Vstupenky můžete také zaslat poštou na adresu: Ticketmaster, Jungmannova 26/15, 110 00 Praha 1. Upozornění: kancelář Ticketmaster není přístupná pro veřejnost, vstupenky zde nelze vrátit osobně.
    2. Pokud je akce přeložena a pořadatel rozhodne, že vstupenky zůstávají v platnosti, můžete si vstupenky ponechat nebo nás požádat o vrácení vstupného, dle pokynů uvedených u jednotlivých akcí. Vstupenku pak můžete vrátit v prodejním místě, kde byla zakoupena. Upozornění: z rozhodnutí vlády je většina prodejních míst Ticketmaster uzavřena. Prosíme vyčkejte na jejich otevření a před jejich návštěvou se informujte o otevírací době. Vstupenky můžete také zaslat poštou na adresu: Ticketmaster, Jungmannova 26/15, 110 00 Praha 1. Upozornění: kancelář Ticketmaster není přístupná pro veřejnost, vstupenky zde nelze vrátit osobně.

Vzhledem k možnému zvýšenému množství požadavků prosíme o strpení, požadavky budou zpracovávány postupně.

Děkujeme za pochopení.