Informace ohledně COVID-19 (Koronavirus)

Aktualizováno: 13. 10. 2020

Vláda s účinností od 14. října 2020 do 3. listopadu 2020 zakazuje divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční, tradiční a jim podobné akce a jiná shromáždění, výstavy, slavnosti, poutě, přehlídky, ochutnávky, trhy a veletrhy, vzdělávací akce, oslavy, a to jak veřejné, tak soukromé. Aktuální mimořádná opatření platné v České republice naleznete zde.

Jsme v neustálém kontaktu s pořadateli jednotlivých akcí a informace pro Vás aktualizujeme.

Pod odkazem Zrušené a změněné akce můžete najít aktuální stav akcí, na které se chystáte. Pokud zde vaše akce není uvedena, znamená to, že jsme doposud neobdrželi oficiální vyjádření pořadatele akce. Tyto stránky jsou průběžně aktualizovány.

Doporučujeme sledovat také internetové stránky pořadatelů, umělců a míst konání, ve kterých se měla vaše akce konat.


Nejčastěji kladené otázky

  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky, byla zrušena
  • Postupujte prosím podle pokynů "Postup při vracení vstupného za zrušené akce" uvedeném níže. Pořadatel také může místo vrácení peněz vydat poukaz v souladu se zákonem 247/2020 Sb. o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí.

  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky, byla přeložena, nový termín zatím nebyl oznámen
  • Vyčkejte prosím do doby, než pořadatel akce oznámí nový termín, popř. nové místo konání a budou upřesněny pokyny k dalšímu postupu.

  • Akce, na kterou mám zakoupené vstupenky, byla přeložena, již byl určen nový termín konání, stávající vstupenky zůstávají v platnosti
  • Pokud si chcete vstupenky ponechat, nemusíte nic dělat, Vaše vstupenky jsou platné. Pokud Vám nový termín nevyhovuje, postupujte prosím podle pokynů "Postup při vrácení vstupného" uvedeném níže. Upozornění: Pořadatel akce může určit termín do kdy nejpozději musí být vstupenky kvůli změně termínu vráceny. Pořadatel také může místo vrácení peněz vydat poukaz v souladu se zákonem 247/2020 Sb. o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí. Sledujte prosím informace na stránce Zrušené akce.

  • Mám zakoupené vstupenky s vyzvednutím v pokladně Ticketmaster v O2 areně
  • Pokud potřebujete informace ohledně vyzvednutí zaplacených objednávek v pokladně Ticketmaster v O2 areně, kontaktujte nás.

    Pro informace o otevření jednotlivých partnerských prodejních místech sítě Ticketmaster prosím navštivte jejich webové stránky.


Postup při vrácení vstupného za zrušené akce

  1. Pro akce, u kterých nedošlo ke změnám, se nic nemění. Vše je v pořádku a vy nemusíte nic dělat. Pokud by se mělo cokoli změnit, budeme vás informovat, a to buď přímo (pokud na vás máme kontakt) nebo prostřednictvím našich informačních stránek.
  2. Pokud byla vaše akce zrušena, řídí se vrácení vstupného našimi Obchodními podmínkami. V současné výjimečné situaci platí výjimka z bodu 22. Obchodních podmínek, a to u vstupenek zakoupených on-line s doručením poštou nebo osobním vyzvednutím, které nám nemusíte fyzicky vracet a můžete postupovat stejně, jako v případě vracení vstupenek ve verzi TicketFast a eTicket. Vstupenky zakoupené na prodejních místech budete moci vrátit v místě jejich zakoupení, jakmile bude povoleno prodejní místa opět otevřít. Pořadatel akce má na základě nově přijatého zákona č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, nabídnout zákazníkům namísto vrácení vstupného poukaz, který budou moci zákazníci čerpat na jiné akce pořadatele online na ticketmaster.cz. Zákon byl přijat z důvodu, aby chránil jak pořadatele akcí, tak koncové zákazníky. Ticketmaster se ve vracení vstupného řídí pokyny pořadatelů jednotlivých akcí.
  3. Pokud byl zrušen termín akce a staven nový termín akce, vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín. Pořadatel akce má v tomto případě na základě nově přijatého zákona č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, nabídnout zákazníkům namísto vrácení vstupného poukaz, který budou moci zákazníci čerpat na jiné akce pořadatele online na ticketmaster.cz. Zákon byl přijat z důvodu, aby chránil jak pořadatele akcí, tak koncové zákazníky. Ticketmaster se ve vracení vstupného řídí pokyny pořadatelů jednotlivých akcí.
  4. Pokud vaše akce byla odložena bez stanovení nového data, spolupracujeme s pořadateli, kteří usilovně pracují na stanovení nového data. Jakmile budeme mít další informace, budeme vás informovat, a to buď přímo (pokud na vás máme kontakt) nebo prostřednictvím našich informačních stránek Zrušené a změněné akce.

Pro další informace prosím navštivte naše stránky podpory.

Vzhledem k možnému zvýšenému množství požadavků prosíme o strpení, požadavky budou zpracovávány postupně.

Děkujeme za pochopení.