Nejčastější dotazy

 

Dostupnost vstupenek

Proč nemohu najít svou událost u Ticketmaster?
Neustále se snažíme nabídnout co nejširší škálu akcí. Pokud nemůžete akci najít, zkuste pravidelně kontrolovat naše webové stránky, je možné, že akce bude v prodeji později, neustále rozšiřujeme naši nabídku. Všechny akce v naší aktuální nabídce naleznete na naší domovské stránce pomocí vyhledávací lišty. U každé akce, kterou máme v nabídce, následně naleznete další informace, jako jsou ceny vstupenek, datum zahájení prodeje a možnosti doručení.

Proč nyní nabízíte lepší vstupenky a proč nebyly k dispozici v momentě, kdy jsem uskutečnil/a nákup vstupenek?
Je možné, že v momentě nákupu vstupenek, byla některá místa rezervována a později byla uvolněna opět k prodeji a proto jste je v momentě nákupu viděli jako nedostupné. Tuto situaci bohužel nemůžeme předvídat a ani nijak ovlivnit. Vezměte prosím na vědomí, že po zakoupení vstupenek nemůžeme přijímat žádné požadavky na výměnu vstupenek s lepším umístěním. Proto se ujistěte, že jste spokojeni se sedadly před dokončením objednávky.

Jak mohu získat vstupenky pro hendikepované osoby a jejich doprovod (ZTP/P)?
Vždy se snažíme nabízet tento typ vstupenek, nicméně nabídka těchto míst závisí na pořadateli akce. Pokud nemůžete nalézt tyto vstupenky u vaší akce na v nabídce na našich webových stránkách, kontaktujte prosím naše oddělení péče o zákazníka na: ticket@ticketmaster.cz, váš dotaz prověříme přímo u pořadatele akce a v nejkratší možné době vám odpovíme.

Jak mohu dostávat oznámení o blížících se akcích?
Neustále pracujeme na aktualizaci informací na našich webových stránkách a přidávání nových informací o nadcházejících událostech co nejdříve. Každé velké oznámení bude obvykle na naší domovské stránce a proto se vyplatí pravidelně navštěvovat naši stránku! Dále se zde můžete zaregistrovat k odběru našeho informačního Newsletteru, který vás informuje o všech důležitých událostech prostřednictvím e-mailu. Všechny zprávy a informace o událostech naleznete také na našich sociálních médiích Facebook, Twitter a Instagram.

 

Váš účet Ticketmaster

Zapomněl jsem své heslo. co mám dělat?
Pokud byste zapomněli své heslo, klikněte na "Váš účet" na domovské stránce. V oblasti "Přihlásit se" najdete políčko "Zapomenuté heslo?" Klikněte na toto tlačítko a zadejte svou e-mailovou adresu. Do několika minut obdržíte e-mail, který obsahuje dočasné heslo. Nezapomeňte si zkontrolovat svou spamovou složku, pokud nemůžete e-mail najít.

Jaké výhody má účet u Ticketmaster?
Jako registrovaný zákazník profitujete z mnoha výhod a služeb. Newsletter: Nikdy nezmeškáte svou oblíbenou akci přihlášením odběru našeho Newsletteru. Samozřejmě můžete odběr Newsletteru kdykoli zrušit, nebo se k němu znovu přihlásit. Dále můžete snadno sledovat stav Vašich objednávek, nebo si můžete jednoduše stáhnout Vaše eTickety.

Jak mohu změnit informace v mém účtu?
Chcete-li změnit údaje, přihlaste se prosím k účtu. Zde máte různé možnosti: Například zvolte na "UPRAVIT PROFIL" Tato volba umožňuje změnit jméno a příjmení, název společnosti , e-mailovou adresu, telefonní číslo, nebo vaše heslo. Volba "AKTUALIZOVAT ADRESU" vám umožňuje změnit adresu. Při jakýchkoliv potížích neváhejte kontaktovat naše oddělení péče o zákazníky na e-mailové adrese: ticket@ticketmaster.cz.

Jak mohu smazat svůj účet?
Smazání účtu není momentálně možné na našich webových stránkách. Pošlete prosím e-mail na ticket@ticketmaster.cz. Uveďte prosím číslo vaší poslední objednávky nebo e-mailovou adresu, kterou máte u nás zaregistrovanou. Následně smažeme váš účet.

 

Ostatní

Mohu cenu na vstupence upravit tak, aby byla nečitelná?
Cenu na vstupence v žádném případě nezakrývejte, například začerněním. Pří jakékoliv úpravě vstupenky pozbývá vstupenka platnost.

Mohu také od Ticketmaster získat novinářskou akreditaci?
Je nám líto, ale novinářskou akreditaci není možné získat u naší společnosti. Pro získání akreditace je nutné se obrátit na pořadatele akce.

Jak mohu odhlásit zasílání newsletteru?
Odhlášení odběru newsletteru je jednoduché. Ve spodní části newsletteru najdete odkaz na odhlášení. Zde také můžete zjistit, na kterou e-mailovou adresu byl newsletter zaslán, v případě, že si necháváte e-maily přeposílat.

 

Platba a doručení

Neobdržel/a jsem moje eTickety, co mám dělat?
Do 60 minut od obdržení platby jsou eTickety zaslány automaticky na registrovanou emailovou adresu. Prosím, ujistěte se, že jste zkontrolovali Vaši složku spamu. Pokud eTickety stále nemůžete najít, můžete přihlásit do svého účtu Ticketmaster a eTickety následně stáhnout. Klikněte na "Moje vstupenky". Poté zvolte objednávku, označte požadované vstupenky a klikněte na tlačítko "Stáhnout".

Mám problémy s tiskem eTicketu, co mám dělat?
Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verze aplikace Adobe Acrobat Reader, případně použijte pouze programy, které jsou určeny k prohlížení souborů PDF a ne k jejich úpravám. Naše PDF soubory jsou chráněny proti změnám. Pokud by byl pro otevření eTicketu použit editační program souborů PDF, mohlo by se stát, že se soubor neotevře, nebo určitá loga (např. název akce, datum nebo číslo sedadla) se nevytisknou. Pokud používáte nejnovější verzi aplikace Adobe a přetrvávají potíže, obraťte se prosím na oddělení péče o zákazníky na emailové adrese: ticket@ticketmaster.cz.
Naše oddělení je v provozu kromě svátků Pondělí – Pátek, 9:00 – 17:00.

Objednal/a jsem vstupenky s doručením poštou a doposud nepřišly, co mohu dělat?
V případě, že zákazník zvolí při nákupu vstupenek jako způsob doručení vstupenek jejich doručení prostřednictvím České pošty na adresu v ČR anebo poštou na adresu v Evropě a vstupenky mu takto doručeny nebudou, uvědomí zákazník společnost Ticketmaster Česká republika a.s. na e-mailové adrese: ticket@ticketmaster.cz, která obratem učiní u České pošty reklamaci. Vyřízení této reklamace trvá v případě doručování na adresu ČR maximálně 30 dnů, v případě doručení mimo ČR maximálně 60 dnů. Bude-li výsledkem reklamačního řízení u České pošty zjištění, že došlo ke ztrátě zasílané vstupenky z důvodů neležících na straně zákazníka, společnost TICKETPRO a.s. zákazníka o výsledku vyrozumí a vrátí mu peníze zaplacené za nedoručené vstupenky včetně poplatku za doručení.

Co je to eTicket?
eTicket je typ služby – doručovací metody, kdy je vstupenka v elektronické formě ve formátu PDF souboru a zákazník si ji tiskne sám doma. Služba eTicket je nastavena pouze u vybraných akcí. Zda bude služba eTicket k dispozici na vybranou akci k dispozici závisí na rozhodnutí pořadatele akce. Z tohoto důvodu bohužel nemůžeme nabízet eTicket na všechny akce, které prodáváme. Pokud je tato možnost povolena, nabídne se uživateli automaticky v průběhu nákupu.

Jak obdržím doklad za objednávku?
Abychom šetřili lesy, nezasíláme doklady společně se vstupenkami. Pokud potřebujete doklad, pošlete nám e-mail s číslem objednávky na adresu ticket@ticketmaster.cz, doklad Vám následně zašleme emailem.

 

Postup objednání vstupenek

Byla moje objednávka úspěšná?
Po objednávce na webu Ticketmaster můžete zkontrolovat "Váš účet" a zjistit, zda byla objednávka úspěšně zpracována. V sekci "MOJE VSTUPENKY" naleznete přehled vašich objednávek, kde by se měla zobrazit podrobná objednávka max. do 60 minut od vytvoření objednávky. Automaticky také obdržíte také potvrzení objednávky e-mailem (které také obdržíte do 60 minut od vytvoření objednávky).
Zkontrolujte prosím také Vaši spamovou složku, pokud byste potvrzení neobdrželi do 60 minut. Pokud nemůžete najít objednávku na svém účtu a nedostali jste potvrzení o e-mailu, obraťte se naše oddělení péče o zákazníky* na e-mailové adrese: ticket@ticketmaster.cz.

* - Pracovní doba: Po-Pá mimo svátků: 9:00-17:00

Mohu vrátit, nebo vyměnit zakoupené vstupenky?
Zakoupené vstupné se nevrací, ani nevyměňuje. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na Akci, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.

Proč nemohu při výběru sedadel ponechat jednotlivé místo volné?
Naše interaktivní mapa sedadel je navržena tak, aby žádné místo v řadě nebylo prázdné. Dokážeme pochopit, že to může být velmi frustrující v momentě, kdy není k dispozici na akci mnoho vstupenek. Prodej těchto jediných míst je však velmi nepravděpodobný, protože většina zákazníků nechce sedět sama. Pokud si nepřejete vybrat jiná sedadla, kontaktujte prosím naše oddělení péče o zákazníky na e-mailové adrese: ticket@ticketmaster.cz.

Co znamená "V současné době nejsou k dispozici žádné vstupenky"?
" V současné době k dispozici žádné vstupenky" znamená, že vstupenky, které jsme měli k dispozici, byly vyprodány. Usilujeme o přidělení více vstupenek od pořadatele akce, proto prosím pravidelně kontrolujte naše webové stránky. Tato zpráva se také zobrazuje, pokud nejsou k dispozici absolutně žádná místa. Vzhledem k tomu, že nelze vyloučit, zda regionální prodejní místa stále mají vstupenky, neoznačujeme akci, nebo její jednotlivé kategorie, jako "vyprodané".

Jak objednám vstupenky online?
Společnost Ticketmaster má webové stránky na celém světě, které jsou navržené pro zákazníky tak, aby byly jednoduše srozumitelné a snadno použitelné. Každý krok je sám o sobě vysvětlující. Kromě toho jsou u každého kroku jednoduché pokyny, abychom zajistili, že proces nákupu bude pro Vás co nejjednodušší. Nejzajímavější akce naleznete jak na domovské stránce, tak na stránce kategorií usnadňující výběr. Případně použijte vyhledávací funkci pro rychlé vyhledání akcí. Po vybrání akce klikněte na tlačítko "Vstupenky". Následně postupujte podle dalších pokynů.

Jak naleznu akci, o kterou mám zájem, na vašem webu?
Hledáte konkrétní akci? Vyhledávací lišta je nejjednodušší způsob, jak najít akci, o kterou máte zájem. Vyhledávací lištu naleznete v horní části naší domovské stránky.
Zadejte prosím jméno umělce, akce, místa konání nebo města, kde se událost uskuteční. Potom klikněte na lupu nebo si vyberte přímo z automaticky nabídnutých akcí, které splňují Vámi zadaný parametr.

Jak mohu kontaktovat Oddělení péče o zákazníky?
Pokud máte dotazy k objednávkám, nebo potřebujete informace k prodávaným akcím, kontaktujte prosím oddělení péče o zákazníky na emailové adrese: ticket@ticketmaster.cz.
Naše oddělení je v provozu kromě svátků Pondělí – Pátek, 9:00 – 17:00.

Proč nemohu objednávat určité množství vstupenek na některé akce (např. pouze 4 vstupenky)?
Limity pro množství objednávaných vstupenek jsou nastaveny proto, aby se zajistilo, že prodej vstupenek bude co nejvíce spravedlivý. Zajistí se tak, že první zákazníci neskoupí na danou akci všechny vstupenky najednou a nenechávají tak nic pro fanoušky, kteří se dostanou na řadu jako další. U velmi populárních akcí budou pořadatelé akcí často stanovovat limit na počet vstupenek, který si každý zákazník může koupit. Limity vstupenek mohou být stanoveny na objednávku, nebo osobu. O limitu počtu vstupenek, nebo jakýchkoli jiných zvláštních pravidlech, která se na ně vztahují, budete informováni předtím, než uskutečníte svůj nákup. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávky, které překračují limit vstupenek stanovený pořadateli akcí.

Nabízíte výběr konkrétních míst z mapy sedadel na všechny akce?
Výběr konkrétních míst z mapy sedadel můžeme nabídnout prostřednictvím naší interaktivní mapy pouze u akcí s číslovanými místy. V těchto případech si můžete sami snadno vybrat svá sedadla. Mapa sedadel může být někdy dočasně nebo trvale omezena, např. pokud v dané chvíli nakupuje mnoho zákazníků, nebo pokud si to přeje pořadatel akce. Pokud není k dispozici žádná mapa sedadel, použijte prosím možnost "nejlepší místa".

Co je to předprodej akce (před oficiálním zahájením prodeje)?
V předprodeji je konkrétní skupině zákazníků nabídnut prodej vstupenek na danou akci před tím, než je spuštěn oficiální prodej této akce. Často je nabídnut členům fanklubů, případně zákazníkům, kteří si dříve zakoupili vstupenky u naší společnosti nebo zákazníkům velkých společností, kteří jsou partnery pořadatele akcí, apod. Každý, kdo je oprávněný k účasti v tomto předprodeji, obvykle obdrží e-mail s heslem nebo přístupovým odkazem. Tento odkaz je obvykle nastaven fankluby nebo pořadateli akcí a proto nemáme k těmto heslům nebo odkazům přístup. Jakékoli související dotazy (například heslo, nebo odkaz nefunguje) musí být směrovány na ty, kteří heslo, nebo odkaz nastavili. Obvykle nemůžeme znovu zadávat hesla nebo znovu odesílat odkazy. Máte-li zájem o předprodej konkrétního umělce, doporučujeme, abyste pravidelně sledovali jejich webové stránky a sociální média. Informace o předprodejích můžete získat také na stránce Ticketmaster Facebook a na našem účtu Twitter. Vezměte prosím na vědomí, že počet vstupenek dostupných pro každý předprodej je obvykle velmi malý. Přístup k předprodeji nezaručuje, že budete mít jistotu nákupu vstupenek.

Nabízí předprodej také nejlepší vstupenky?
Počet vstupenek, který máme pro předprodej k dispozici, je obvykle velmi omezen. Proto ne vždy máme vstupenky z každé cenové kategorie nebo nejlepší dostupná místa. Výhodou předprodeje je možnost zakoupit si vstupenky na akci před zahájením oficiálního prodeje. Zvláště u velmi populárních událostí to zvyšuje vaše šance na získání vstupenek, protože méně zákazníků má k těmto vstupenkám přístup než při oficiálním prodeji vstupenek. To ovšem neznamená, že během předprodeje budou k dispozici nejlepší sedadla. Vezměte prosím na vědomí, že po zahájení oficiálního prodeje vstupenek nemůžeme přijímat žádné požadavky na výměnu vstupenek s lepším umístěním. Proto se ujistěte, že jste spokojeni se sedadly před dokončením objednávky.

Jak mohu získat slevu pro studenty, seniory, atd.?
U mnoha akcí je možnost získat slevu pro určité skupiny. Zda bude sleva poskytována a kolik bude činit, závisí výhradně na pořadateli akce. Uvědomte si prosím, že nemáme žádný vliv na rozhodnutí pořadatele, zda slevu poskytne. Pokud existují na dané akce nějaké slevy, uvidíte je vidět při výběru vstupenek, kde jednoduše vyberete příslušnou cenovou kategorii. Vezměte prosím na vědomí, že vstupenky, které již byly objednané za běžnou cenu, nelze vyměnit za zlevněnou cenu. Obecně je třeba se u vstupu prokázat dokladem o slevě (např. studentský průkaz, zdravotní průkaz, atd.). Z tohoto důvodu se ujistěte, že splňujete všechny požadavky pro příslušnou slevu.

Pokud zakoupím zlevněné (studentské, seniorské, atd) vstupenky, musím v místě konání akce prokázat, že mám na slevu nárok?
Vezměte prosím na vědomí, že příslušný doklad (např. ID studenta, občanská průkazka, atd.) může být vyžadován kontrolou v místě konání akce, bez odpovídajícího průkazu v kombinaci se zlevněnou vstupenkou může být vstup na akci zamítnut. Pořadatel akce může přijmout zákonná opatření, pokud má podezření účelného zneužití.

Musím vytisknout eTicket barevně?
Není třeba, černobílý tisk stačí.

Co jsou VIP balíčky a jak jsou doručovány?
Na vybrané akce lze také zakoupit VIP balíčky. Zboží (či služby) obsažené ve VIP balíčkách se mohou značně lišit. VIP balíčky často obsahují věci jako předčasný vstup na akci, nebo setkání s umělcem, upomínkové předměty, apod. Ve většině případů bude VIP balíček obsahovat vstupenku na koncert. Pokud tomu tak není, budete o tom informováni během nákupu. VIP vstupenky z VIP balíčku vám mohou být zaslány předem, nicméně v každém případě bude zboží (či služby) obsažené v balíčku distribuováno v místě konání akce. Všechny důležité informace o VIP balíčku vám budou obvykle zaslány 3-7 dnů před akcí.

Mohu změnit svou adresu pro doručení po objednání svých lístků?
Změna adresy doručení závisí na tom, zda byly vstupenky již vytištěny a odeslány. Kontaktujte prosím oddělení péče o zákazníky na emailové adrese: ticket@ticketmaster.cz.
Naše oddělení je v provozu kromě svátků Pondělí – Pátek, 9:00 – 17:00. Vezměte prosím na vědomí, že pokud již byly vaše vstupenky odeslány, nemůžeme zastavit proces doručení.

Proč si u vybrané akce nemohu zvolit jako doručovací metodu eTicket?
Služba eTicket je nastavena pouze u vybraných akcí. Zda bude služba eTicket k dispozici na vybranou akci k dispozici závisí na rozhodnutí pořadatele akce. Z tohoto důvodu bohužel nemůžeme nabízet eTicket na všechny akce, které prodáváme. Pokud je tato možnost povolena, nabídne se uživateli automaticky v průběhu nákupu.

 

Zrušené akce

Pokud je akce, na kterou mám zakoupené vstupenky, zrušena, co mám dělat?
Možnost a postup vrácení vstupenek naleznete v našich obchodních podmínkách dole na naší hlavní stránce v sekci "Obchodní podmínky". Při jakýchkoliv nejasnostech neváhejte kontaktovat naše oddělení péče o zákazníky na: ticket@ticketmaster.cz

Jak obdržím informace o zrušení, nebo jiné změně (např. data, místa konání) akce?
Jakmile obdržíme zprávu od pořadatele akce o tom, že akce byla zrušena nebo přesunuta, zašleme tuto informaci všem zákazníkům, kteří vstupenky na tuto akci zakoupili v našem e-shopu (tzn. všechny zákazníky, které jsem schopni kontaktovat). Obecně platí, že byste před akcí měli sledovat informace o všech případných změnách. Místa, která byste měli kontrolovat, zahrnují naše webové stránky, webové stránky umělce a pořadatele akce. Vezměte prosím na vědomí, že společnost Ticketmaster neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti se změnou, zrušením či konáním akce, jako jsou například poplatky za ubytování a dopravu.